Coromandel 2 - Reisverslag uit Cambridge, Nieuw Zeeland van Elsbeth en Louis - WaarBenJij.nu Coromandel 2 - Reisverslag uit Cambridge, Nieuw Zeeland van Elsbeth en Louis - WaarBenJij.nu

Coromandel 2

Blijf op de hoogte en volg Elsbeth en Louis

25 November 2013 | Nieuw Zeeland, Cambridge

2e dag in de Coromandel . Heerlijk zonnetje en temperatuur prima.
Eerst naar Cathedral Cove gereden. Was lastig om parkeerplek te krijgen, maar na heel wat rondjes draaien lukte het eindelijk. Naar de cove is het ongeveer 45 min wandelen. Petje op, insmeren en op pad. Langs de kust met uitzicht en prachtige begroeing. Uiteindelijk kom je bij een baaitje terecht met een mooi strand en de boog in de rots waar het water er onderdoor stroomt. Probeer weer een foto erbij te zetten, maar de foto's blijven steeds in internet- space hangen :-(
Daarna verder gereden naar Hot Water Beach. Daar kan je met laagwater kuilen in het zand graven die zich vullen met heet water.
Het was geen laag water dus helaas.
Daarna naar Cooks Beach, mooi uitzichtpunt vlakbij bed and breakfast
Overgestoken met voetgangers -pondje naar Whitianga.
De dorpjes zijn wel apart hier, toeristisch, relaxed, alles laagbouw, art winkeltjes.
Wat boodschappen gedaan en thuis gegeten. Sla uit de garden van Sue.
Laatste nacht alweer.

• 24 November 2013 - 13:19

Nico Luckerhof:

Hallo,

Zien er erg fraai uit die foto's, en vooral erg mooi weer, heerlijk, ja daar moet wij hier wel weer een tijdje op wachten.

Lekker is dat hé met zo een 4 wd lekker toeren, dan zie je toch het meest.

Ik zie weer uit naar de rest.

Groeten Nico :)

• 24 November 2013 - 13:21

Nico Luckerhof:

P.s.

alleen kloppen de vlaggen niet die bij jullie reisverslag weergegeven worden, want nu lijkt het erop dat jullie in Canada zitten.

• 24 November 2013 - 13:48

Rob:

Mooie foto's, is het water ook goed van temperatuur om te zwemmen?
    De reis lijkt me wel vermoeiend, maar zeker de moeite waard!
    Groetjes, de Takkezooi.

• 24 November 2013 - 14:11

Gillian:

Prachtige foto's en super om jullie verslag te lezen, zowel hier als op Facebook ! Beetje jaloers wel op de temperaturen en de zon. Geniet ervan!! Lieve groet Gillian

• 24 November 2013 - 16:24

Andries & Annie:

Krijgen zelf steeds meer kriebels, vooral nu het je toch lukt om foto's erbij te krijgen.

• 24 November 2013 - 20:00

Thea:

Hoi Elsbeth en Louis,

Leuk hoor zo'n verslag. Het is net alsof ik er zelf weer ben. Zou zo weer zin hebben om er te zijn.
    De kusten zijn echt mooi, hè! Ik heb Cathedral Grove van heel ver weg gezien.....
    Veel plezier!

Thea