coromandel - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van Elsbeth en Louis - WaarBenJij.nu coromandel - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van Elsbeth en Louis - WaarBenJij.nu

coromandel

Blijf op de hoogte en volg Elsbeth en Louis

25 November 2013 | Nieuw Zeeland, Coromandel

Met 3 zoenen afscheid genomen van Sue Warren en op pad richting Cambridge. Logeren bij vriendin Margriet die ik nog van de lagere school ken en in 1978 met familie naar Nieuw-Zeeland is verhuisd. Vorig jaar voor het eerst weer gezien in Nederland na zoveel jaar.
Via Tairua, Whangamata en Waihi, waar we een open mijn, een mijnmuseum en echt surfstrand bezochten en bijzondere schelpen hebben verzameld (Louis is nog even gaan zwemmen in de zee)
Aan het eind van de middag met dikke knuffels door Margriet ontvangen, erg bijzonder om haar aan de andere kant van de wereld weer terug te zien!!!
Dinner picknick in Hamilton Gardens, uiteraard ook veel bijgepraat met 2 flessen wijn waarna we uitgeput pas om 1 uur in bed lagen.

• 24 November 2013 - 23:11

Ruth Spaargaren:

Hoi Louis,
    Wat een mooie reis en leuke reisverslagen.
    Het is wel erg ver weg en fijn dat jullie zo veel zien en ervan kunnen genieten.
    Gelukkig hebben wij Google Earth en kunnen wij jullie op de voet volgen.
    Prachtig.
    Groetjes en tot het volgen verslag.
    Ruth