auckland - Reisverslag uit Cooks Beach, Nieuw Zeeland van Elsbeth en Louis - WaarBenJij.nu auckland - Reisverslag uit Cooks Beach, Nieuw Zeeland van Elsbeth en Louis - WaarBenJij.nu

auckland

Blijf op de hoogte en volg Elsbeth en Louis

21 November 2013 | Nieuw Zeeland, Cooks Beach

Auckland
We werden precies op tijd opgehaald uit ons hotel in Singapore. Rond 21.00 de lucht in en rond 11 uur de volgende ochtend in Auckland. Door de douane wel even gedoe. Papierwerk, scans etc.
Gelukkig stond chauffeur klaar.
Sebel Suites Appartments aan de haven midden in de stad. Fantastisch. Eigen keuken, mooie badkamer, aparte slaapkamer.
Eerst maar even 2 uurtjes geslapen.
Daarna de stad in. Simkaart geregeld en wat winkels bekeken. Grappig ze steken bij de stoplichten hier de kruising diagonaal over!
Rond etenstijd langs de haven gelopen Wharff gebouw bekeken en restaurantje naast hotel uitgezocht.
Volgende dag allereerst naar de skytower. Hoogste gebouw van zuidelijk halfrond. Bodem van de lift is gedeeltelijk van glas. Eng is dat! Je kijkt zo in een diep gat.
Helemaal omhoog met rondom prachtig uitzicht over Auckland. Dan paar verdiepingen naar beneden, ook daar kun je op glasplaten staan.
Toen de hop on hop off bus genomen.
Wel makkelijk. Je ziet wat van omgeving en kunt kiezen wat je wilt gaan zien. Maar ja, teveel voor 1 dag natuurlijk. Mount Eden (vulkaan ) bezocht, viel beetje tegen. Daarna voor een paar uur het Auckland museum ingedoken en vervolgens nog even door de wijk Parnell gelopen waar leuke kleine kunstwinkeltjes zijn. Toen was de dag alweer voorbij.
Pasta en pizza gegeten en koffers weer ingepakt. Klaar voor de volgende stap.

• 21 November 2013 - 07:11

Ilona:

Klinkt allemaal erg leuk en mooi! Geniet er van!

• 21 November 2013 - 07:34

Linda Van Der Lem:

Wat een drukte, wat een strakke planning. Ik word er bijna moe van .... Wat is er veel te zien in de wereld he? Wat een belevenis jongens! Veel plezier bij elke stap hoor!

• 21 November 2013 - 09:56

Perry Dielingen:

Beste Elsbeth en Louis,

Blij te lezen dat het goed gaat met jullie en dat jullie met volle teugen genieten.
    Het is jullie van harte gegund. Wij genieten hier met jullie mee.
    Veel plezier en tot mails.

Gr.

Perry en Elsbeth!!

• 21 November 2013 - 15:43

Ida, Pieter, Martijn Goedmakers:

lieve Elsbeth en Louis,

Wat is het toch geweldig dat je elkaar zo kunt volgen. We kijken steeds uit naar jullie volgende verslag. Nog heel veel plezier en liefs van Pieter, Martijn en Ida

• 21 November 2013 - 17:05

Wendy:

Hey, jullie hebben het enorm naar de zin, zo te lezen. Geniet lekker, we houden jullie in de gaten. Hoe is 't met de blaren Elsbeth?

• 21 November 2013 - 17:31

Nico Luckerhof:

Hallo,

Jullie zijn wel bezige bijtjes zo te zien, komen jullie weleens tot rust?

Wat betreft die glasplaten in die lift, mij niet gezien en zo ie zo niet in welk gebouw dan ook.

Ik kijk liever omhoog hahaha.

Maar goed jullie vermaken jullie en dat is de hoofdzaak.

Grtz Nico

• 21 November 2013 - 19:50

DNRM:

Druk programma hoor! Ben je al Maori's tegen gekomen? En El, spreken ze jou daar ook aan met "meid" ? Hi meid, how r u doing meid? :) Enjoy!

• 23 November 2013 - 13:22

Ger En Hanneke Dresken:

Beste Globetrotters;

Volgen jullie reis en de belevenissen met volle teugen.
    Komt er nog een boek uit van deze reis?

Ger en Hanneke

• 25 November 2013 - 13:38

Huub:

Leuk om zo jullie te kunnen volgen. Geniet van de reis en ik kijk uit naar je volgende update...
    Groetjes, Huub en Cock