Cambridge 24 nov. - Reisverslag uit Puk-kura, Nieuw Zeeland van Elsbeth en Louis - WaarBenJij.nu Cambridge 24 nov. - Reisverslag uit Puk-kura, Nieuw Zeeland van Elsbeth en Louis - WaarBenJij.nu

Cambridge 24 nov.

Blijf op de hoogte en volg Elsbeth en Louis

27 November 2013 | Nieuw Zeeland, Puk-kura

Cambridge 24 november
Het belooft weer een mooie dag te worden.
Op weg naar Waimangu Volcanic Valley Geothermal Attraction Rotorua.
Een thermisch gebied met vulkanen, geisers en hot spa's. Er zijn veel van dit soort parken in deze buurt. Je moet kiezen en deze werd beschreven als een juweeltje!
En dat was het! Ik kan alleen maar zeggen dat het prachtig en heel bijzonder was!! Zwaveldampen uit de bergen, borrelend heet water, mooie natuur en prachtige kleuren. Heerlijk weer om te lopen en aan eind van de rit brengt een busje je weer terug. En heel fijn... Heel weinig mensen!
Daarna wilden we gaan zwemmen in de Blue Lake, maar toen ging het net betrekken. Wel lekker gezeten en even broodje gegeten.
Uiteindelijk zijn we geëindigd in de Polynesian Spa en hebben daar 2 uur gedobberd in een hot Spa. Heerlijk.
Om 10 uur in de avond nog een steak op de barbecue, salade en broodje.

• 27 November 2013 - 08:57

Nico Luckerhof:

Hallo globetrotters,

Zo te zien genieten jullie volop.
    Als ik dit zo lees krijg ik bijna zin om er ook eens naar toe te gaan, maar goed veel plezier in wat jullie nog allemaal gaan beleven.

Groeten Nico :)

• 27 November 2013 - 20:59

Hans En Titia:

Wat krijgen jullie veel te zien. Veel foto's maken anders ben je de details zo kwijt. Mooi dat jullie het inspannende culturele afwisselen met rust en genieten. Vooral zo'n spa. Heerlijk. Veel plezier nog.

Groeten Hans en Titia

• 28 November 2013 - 20:14

Marja:

Klinkt goed allemaal, en jullie hebben nog 4 weken! Wij zitten aan de stamppotten en de erwtensoep. Miezerige herfst. Kan niet wachten op de frisse winterse dagen met zon, weinig wind en lekker koud