Singapore - Reisverslag uit Outram Park, Singapore van Elsbeth en Louis - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Outram Park, Singapore van Elsbeth en Louis - WaarBenJij.nu

Singapore

Blijf op de hoogte en volg Elsbeth en Louis

16 November 2013 | Singapore, Outram Park

12 uur opgesloten in een vliegtuig. Het is niet niks. Maar goed dan krijg je ook wat. Singapore indrukwekkend, warm, torenhoge gebouwen, van 56ste verdieping de stad bekeken, chinatown
boottocht, park met flowergarden en cloudgarden, tropische regenbui , oosterse geuren, orchard road met alle grote (mode) merken en gratis en voor niks ..... blaren :-)
Morgen nog een dag voordat we de volgende hop richting Auckland maken.

• 16 November 2013 - 11:05

Michel :

Hoi Louis & Elsbeth,

Geniet ervan! Goede reis verder en veel plezier!

Groet Michel

• 16 November 2013 - 11:20

Linda Van Der Lem:

Wat een belevenis! Wat een andere wereld. Geniet van elk moment zou ik zo zeggen. Once in a lifetime!

• 16 November 2013 - 11:40

Bert En Simone:

Hoi Elsbeth en Louis,

Leuk, Singapore. Zijn wij 30 jaar geleden ook geweest. Nog net zo warm en klammig. Veel plezier.

• 16 November 2013 - 11:43

Margriet:

Dat is echt een tropische regen bui. Ik hoop toch ook nog zon voor je.

• 16 November 2013 - 14:01

Pieter Goedmakers:

Sterkte met de voeten; misschien wat meer liften pakken en Singapore van boven bekijken.
    Maar de voeten kunnen straks weer 12 uur rusten.

• 16 November 2013 - 17:16

Marianne:

Ziet er heel anders uit dan 35 jaar geleden.....Toen was daar de eerste glazen lift, midden in een winkelcentrum!!! De geur en de klammigheid lijken nog hetzelfde. En als je wat wil zien, moet je je de blaren lopen! Geniet er nog een dagje van en goede reis naar Auckland.

• 17 November 2013 - 16:14

Janmeurs:

Hoi Elsbeth - Louis,
    Heerlijke,stad SIN he? heb er heel wat voetstappen liggen, vooral op Orchitoad. Geniet maar lekker en eet maar lekker veel vis-gerechten. Morgen weer zo'n lange reis kunnen je voeten weer wat bijkomen....
    Grtz - Januis

• 17 November 2013 - 20:26

Ger En Hanneke Dresken:

Beste Louis en Elsbeth;

Geweldig dat wij met dit fenomeen van jullie reis met belevenissen kunnen meegenieten.
    Een veilige reis toegewenst